Marketing

Marketing

Výchozí stav:
Vlastním 30 let rozsáhlé panství se 100 000 m2 plochy a areálem několika patrových budov v podobě hradu dnes Zámku, kulturní památky ČR viz www.svetsdileni.cz a www.hradkounice.cz Za tu dobu jsme tento historicky významný areál za vlastní peníze bez koruny dotací znovu obnovili ze stavu rozpadající se zříceniny na funkční areál, který sice potřebuje ještě dál dokončit celou revitalizaci, ale už téměř 10 let plnohodnotně žije, pracuje v zisku a bez dluhů, vydělává na svůj provoz, ale neprodukuje dost na další rozvoj.
Stali jsme se již známí a oblíbení v ČR i zahraničí. Tým, který to vše dokázal, je vedený mou dcerou Ing. Kamilou Svobodovou. Situace kolem nás od Covidu se velmi mění. Rostou náklady, klesá zájem o dražší služby, obecně lidé stále více šetří a zdá se, že klesá i chuť pracovat a myslet na budoucnost v podmínkách, kdy média stále oživují pocit válečného ohrožení.

Co chceme a potřebujeme řešit a rozvíjet:
1)Rozhodl jsem se jako reakci na vývoj kolem nás vytvořit nové způsoby využívání tohoto areálu, nové pracovní teamy, se zapojením a maximalizací využívání naši hlavní konkurenční výhody- velkého a členitého areálu zejména tam, kde ho zatím málo využíváme a dobré dostupnosti z blízkosti Brna, Vídně, Bratislavy, nad řekou, uprostřed vinohradů a mnoha dalších historických památek, v blízkosti rozsáhlých rekreačních oblastí Pálavských jezer a mé rozsáhlé dlouholeté zkušenosti z budování a řízení teamů a organizování velkých akcí.
2)Vypracoval jsem přehled toho nového, co jsou, lépe řečeno co mají být, už ty nové způsoby využívání našeho panství na Úvodní straně  tohoto webu viz https://www.hradnispolek.cz/
To nejdůležitější z nich potřebujeme již v tomto roce, nejlépe co nejdřív, dostat mezi veřejnost, a získat maximum veřejnosti pro nadšení využívat naše nabídky a šířit a sdílet je dál mezi obyvatelstvem tak, aby se náš hrad s jeho možnostmi stal, nejlépe již letos, kultovním místem nové tradiční návštěvnosti lidí, kteří už pochopili, že ZDRAVÍ je  slabé místo naši populace a nenaučíme- li se mobilizovat své možnosti na ochranu, podporu a obnovu svého zdraví . jsme snadno manipulovatelní a omezovaní na svobodě. Chceme lidem umožnit být interaktivní, sami nabízet způsob své účasti, ať už jako svůj kulturní program k využití dalšími, nebo své obohacení místní nabídky pro účastníky našich akcí a svou propagaci k využití dalšími.
Za nejdůležitější aktivity, které potřebujeme marketingem prodat veřejnosti a získat ji pro jejich využívání a šíření dál jsou, počínaje od nejjednodušších po nejsložitější:
a) Stanování pod Hradem, b) Hradní Trhy, c) Festivaly zdraví

Na ně by pak mělo navázat v případě úspěšnosti prvních:
d) marketing programu tvorby Zámeckého Sanatoria, viz
www.zameckesanatorium.cz jako Centra alternativní a moderní medicíny
e) marketing nového trvalého rozvoje Revitalizovaného hradu a zámku Dolní Kounice s využitím výsledků předchozího.

3)Nejsme napojení na státní ani obecní zdroje. Vše financujeme z výdělků hradu. Nechceme proto utrácet za budování image, sledování sledovatelnosti a jiných uměleckých kratochvílí, ale jen za získávání nových příjmů. Každý náklad musí být podložen novým příjmem. Rádi bychom využili stávající komunity a jiné skupiny na sítích a přes ně šířili pokud možno adresně už potenciálním zájemcům náš marketing s maximální nabídkou jejich aktivitám využít naši nabídky a případně i rozšířit naše nabídky o jejich nabídku. Máme zájem vytvořit síť obchodních zástupců, prodávajících naše aktivity za10% podíl z jimi zprostředkovaných našich příjmů. Tyto zástupce -Hradní Kurýry máme zájem také získat marketingem.

 Tento10% podíl však není naše nabídka za úspěšný marketing. Zde u marketingu počítáme s individuálními dohodami o práci, výkonu a mzdě na konkrétní projekty.

4) Věřím, že z výše uvedeného vyplývá, že uvítáme každou podporu schopným marketingem a záleží na Vás, zda si vyberete jen jednu z oblastí, nebo více a nebo se stanete našim trvalým partnerem v oblasti síťového marketingu, nebo až spoluorganizátorem našeho růstu, protože v marketingu na sítích jsme díky svým "dlouholetým zkušenostem " dnes už velmi nezkušení.